Vol enthousiasme ontvang ik jullie op afspraak in mijn nieuwe winkel op de Kortrijksesteenweg te Gent. In alle rust gaan we de checklist overlopen en kijken wat jullie écht nodig hebben. Ik geef graag een uitgebreide uitleg & advies om jullie zo wegwijs te maken in de wondere wereld van de babyartikelen.
Na onze afspraak krijgen jullie een eigen baby website, waarbij jullie van thuis uit eventuele aanpassingen aan de geboortelijst kunnen doen. Op dat moment kunnen er nog artikelen toegevoegd of verwijderd worden, de kleur kan je nog wijzigen, droomartikelen* kunnen worden aangeduid, ...
*een droomartikel is nice to have, maar niet noodzakelijk. Een droomartikel wordt pas besteld op vraag van jullie of ingeruild voor een waardebon indien jullie ze niet nemen bij het afsluiten van de lijst.
De babywebsite kan gepersonaliseerd worden met een welkomsttekstje en een foto van jullie mini. Ook kan je er makkelijk volgen welke geschenkjes gekocht zijn en er wordt een leuk gastenboek bijgehouden met alle felicitaties en gelukwensen.
Een geboortelijst aanleggen
Eens jullie geboortelijst op punt staat, kunnen we van start gaan met de bestellingen. Uiteraard hebben we niet alles op stock en bestellen we de gewenste spulletjes bij diverse leveranciers. We starten met de bestellingen na activatie van jullie geboortelijst. Hou zeker rekening met een levertermijn van 4 tot 6 weken.
Mocht er toch een artikel niet binnen de voorziene termijn geleverd kunnen worden, dan brengen we jullie op de hoogte en zoeken we samen naar een gepaste oplossing.
Om de lijst te activeren kan je kiezen tussen onze waarborgservice of het klassiek systeem. Bij onze waarborg service betaal je een waarborg van 30% van de totale lijstwaarde (droomartikelen worden niet meegerekend). 4 weken voor de uitgerekende datum kunnen jullie (na afspraak) al de geboortelijst spulletjes komen ophalen in de winkel. Wanneer jullie ook grotere stukken zoals meubilair en/of een kinderwagen op de geboortelijst hebben staan, worden de spulletjes GRATIS voor jullie aan huis geleverd op een afgesproken moment. Het is ook mogelijk om een aantal gewenste artikelen in de winkel te laten in jullie geboortekastje. Meubels -en kinderwagens kunnen ook apart afgerekend worden bij levering (die komen dan niet meer op de geboortelijst) met een direct korting van 10%.
3 maanden na de geboorte wordt de geboortelijst afgesloten en maken we een afspraak in de winkel. Daar gaan we de waarborg verrekenen en kijken als er nog een openstaand saldo is, indien de lijst (bijna) volledig werd verkocht en er nog waarborg overblijft, wordt deze terug gestort op jullie rekening binnen de 30 dagen na het afsluiten van de geboortelijst.
Jullie krijgen een lijstwaardebon cadeau van 10% (bij een minimum lijstwaarde van € 2000) van het verkochte lijstbedrag. Bij een geboortelijst met een minimum lijstwaarde van €3000 krijgen jullie 10% korting op AL jullie aankopen tot jullie kindje 2 jaar is en een mooi gepersonaliseerd geschenkje om jullie te bedanken voor het vertrouwen in de winkel!
Indien jullie liever met het klassiek systeem werken kan dit ook. Dan zorgen wij dat de artikelen in de winkel aanwezig zijn bij de geboorte van jullie kindje. Wanneer een artikel dan verkocht is op de lijst, krijgen jullie een mailtje en kunnen jullie dit komen afhalen of schenkers kunnen de artikelen meenemen. Een selectie van artikelen hebben een aankoopverplichting (dit wordt op voorhand met jullie gecommuniceerd). De artikelen die jullie reeds op voorhand meenemen, worden afgerekend en blijven nog op de geboortelijst staan. Wanneer deze dan verkocht werden op de lijst, wordt dit bedrag terugbetaald. Bij dit systeem is het niet mogelijk om droomartikelen aan te duiden. Het afsluiten van de geboortelijst gebeurt 8 weken na de geboorte.
De babywebsite kan gepersonaliseerd worden met een welkomsttekstje en een foto van jullie mini. Eens geboren, kan je er makkelijk volgen welke geschenkjes gekocht zijn en er wordt een leuk gastenboek bijgehouden met alle felicitaties en gelukwensen. Zo behouden jullie een mooi overzicht.